Thursday, August 30, 2007

* într-o seră cu palmieri de ciocolată...îmi serbez ziua de femeie


ai grijă de tine
îmi spui plecând şi simt dintr-o dată
arcaşii gulerului de pază pe metereze
manşetele se regrupează în jurul mâinii incapabilă să stingă
oftatul porţilor răscolite de mied
cordonul halatului înoadă snopi de tăcere ca şi cum a venit
vremea oaselor dezgolite pe ţărm
 pescăruşi bolnavi mai aprind în mine un far
glisând uşile unui anotimp învelit în ziar
e
lemnul şi culorile cu care te pictam au îmbătrânit
pianul s-a covrigit ca un câine fără stăpân
o să-l trimit să adune poveşti de pe fundul mării
invincibila lui armada o să putrezească scoică de neatingere
mă torn în pahare citindu-mi sângele în palme
sunt un cub de zahăr hrănind păsări ce nu mai pot să zboare
o să mă-ntind pe ţărm ca o ploaie şi-o să rămân acolo
uitând cât mi-e dor să avem între noi un prunc
foc mirosind a lapte  
acum când moartea s-a adunat în  haită

No comments:

Blog Archive

prispa cu flori