Sunday, August 26, 2007

*îmi citesc anotimpurile după punctele cardinale




când mâna ta sărută mâna inimii mele
e vremea să legăm snopi de secară
îmi cunosc anotimpurile după punctele cardinale
broderii aplicate direct sub piele
mai ales când luna împarte soldaţi de plumb
prin boluri transparente
picioare ei subţiri
de lumină patinând deasupra pojghiţei de portocal
umbra deschide pleoapele
înghiţind cu lăcomie reflectorul-deget
gâturi de broască bolborosind celor ce le tubură somnul
să nu crească niciodată iarbă pe marginea bălţii
doar nuferi
a văpaie să se scalde în candelă

port sub streşini pană de busuioc
cioplind noi porţi fântânii cu lumină
crestează-mi braţele cu tine
culegând într-un târziu
din trupul meu moale ca o floare de bumbac
scuturi 
scutece



No comments:

Blog Archive

prispa cu flori