Monday, February 26, 2007

*The Echo Lake - Craig and the fairy queen









Te-am cunoscut în pădurea de lângă lacul Echo
dansând beat-de-singurătate în lumina unui foc de faruri,
în timp ce-ţi făceai artificii din cutii de bere uitând drumul
spre o casă care se uita pieziş la oameni,
casa ta.

Îmi spuneai că în ea locuieşte un vrăjitor,
Fost chitarist în Klownfight band, the Wolfman
poate, nu mai ştiai foarte sigur, poate tu.
Erai aproape sălbatic, deşi fragil printre oameni,
chiar vulnerabil.
La Echo veneai noaptea
să strigi incantaţii al căror răspuns îl înghiţea lacul

Love, where are you?

Vorbind cu duhuri din alte lumi,
pădurea ţi-a răspuns o singură dată,
în noaptea aceea,

Love

are

Dinspre lacul straniu,
într-un vehicul parcă din alte timpuri,
am apărut

...eu.

Îmi amintesc zâmbind cum mi-ai arătat pe o hartă din ochi de păianjen
drumul spre Arizona
Nu pentru că aş fi mers într-acolo, ci pentru că
acolo ar fi trebuit, într-o zi, să ajungem.

Arizona dream



Mi-ai împărtăşit esenţe şi existenţe,
deşi credeam că delirezi când mi-ai spus
Cum ţi-ai ţinut în braţe bunica
o parte din drumul spre dincolo,
cum aţi zâmbit unui înger care
ţi-a dat numai ţie voie să te mai întorci,
cum ai făcut în faţa casei
un cort de flăcări
Pentru nişte instalatori ce nu mai veneau
Deşi trebuiau să repare filtrele de apă de New Ipswich
roşii de prea mult fier şi că
din matematică ai reţinut doar:
viaţa
fără fairy queen
e o mulţime vidă.

De atunci am un secret
În pădurea de lângă lacul Echo
am învăţat
să nu mai accept firmituri
de la masa altor iubiri.

No comments:

Blog Archive

prispa cu flori