Friday, March 9, 2007

*Victoria' s Secret Collection ....Barbra on line

                     


             ..nu înţeleg de ce trebuie să aibă un început...de multe ori cel ce fixează regula e primul care o încalcă. Jur pe un test de sarcină. A fost capitolul I, prince of my arabian soul. Deschid o nouă on line sheherezada aşa că vreau să te văd gol, fă-mi un cadou, ca pentru o ultimă oară. De ce nu? În tine şi în mine e o contradicţie. Corpul împotriva minţii, în război. Doresc războiul, să mori în el şi să fii al meu. Vrei? ...Ah, urăsc ignoranţa ta, egoistule. Vei muri singur în braţele unei alte femei şi-ţi mai doresc o noapte, nici bună nici rea, exact ca viaţa, un drum nesfârşit... suck the juice of sufferance. Dacă te vreau? Ca pe un pumnal din Kaffarmatta...to kill myself with your pennis by pleasure, dirty but with honour. Do you want my ass? It will be your pillow, give me your soul...yes, you are my arabian pearl. Întoarce-te, mă iubeşti, nu contează femeile lângă care îţi pansezi viaţa...eu sunt Eu. Love, nu sunt doar o jumătate de drum. Oricât de complicat ai fi în interior, când iubeşti...lucrurile devin simple, caline, blânde. Dulceaţă fără dulcegării.
Să ştii că urăsc toate femeile din jurul tău, umbrele lor, braţele. Intens. Look at me when I dance for you...cuţite în inimile lor, iubirea are o singură culoare: adevărul. I am a pure woman, enigmatic and a real lover. Mm, ţi-am mai spus, o femeie sexy e senzualitate publică, eu sunt senzuală, sexi doar pentru tine. Do you think love is a long way for two? Good night, architect of univers, timpul nu rezolvă nimic, timpul doar trece. Chipul morţii ne zâmbeşte urât, iubirile mor în războaie. În fiecare din noi e un azil. Pentru iubiri pierdute. Unforgettable image. Recunosc..uneori noaptea nu se sfârşeşte cu răsăritul soarelui...
Dacă vei intra în colecţia mea..vom bate toate recordurile...priveşte-mă, cu eşarfa desfăcută... acum ... aici...te vreau...jocul erotic a început. Un koktail? Cu bucăţi mari de kiwi, banane, struguri... toate pe mine pentru tine, good, baby...îmbrac primul costum...un deux-pieces: bustiera din mâini de bărbaţi şi buze de negri...slipul (deşi nu ar mai fi nevoie de el) e muşchiul gros al fricii că nu am să ajung la capătul podiumului...nu e de vânzare(model unicat).
Stăpâneşte-te, e abia începutul...orice bărbat îşi pierde puterea şi mâinile în părul unei femei...






No comments:

prispa cu flori