Friday, March 2, 2007

*frustration (mirosul poeziei)

nu mai am nevoie de tristeţe căci
a iubi e mai important decât să fii iubit
am putea spune chiar că
toţi suntem regii suferinţei când ne îndrăgostim cu adevărat
dar îmi plac cei care claxonează:
nouă nu ne e rău!
nouă nu ne pasă!
de ce să iei originalul
când sunt atâtea copii pe piaţă,
atâţia înlocuitori
 piele
 medicamente
 femeia gonflabilă
vibratorul cu lungimi nebănuite
şi senzaţii indescriptibile la atingeri,
la penetrări,
so, nu mai am nevoie de tine,
nici tu de mine,

era frumoasă tristeţea mea de goblen
am lăsat-o unui anticar
o vor achiziţiona peste câteva decenii
nişte arheologi tineri
să afle cum se iubea prin 2007
vor avea dildo şi gonflabile
mai multe decât noi
vor penetra sus jos lateral sferic
dar noneuforic
vor gâfâi deasupra păpuşii imobile
 scriindu-i poezii
vor apăsa sănii de plastic
 zgâriindu-şi penisul dacă nu o vor finisa
well
constructorii
abia
când vor simţi mirosul unui vagin adevărat
vor sta ca motanii la coadă



No comments:

prispa cu flori