Friday, March 2, 2007

*mărfuri confiscate





1. asul

mai am două cărţi în bibliotecă
(rafturile-s  goale ca o sticlă de wiskey
cu prietenii)
plec din ţară pentru un timp juma'
penultima o s-o arunc peste umăr
să se spargă la ieşire
or să-i măture cioburile ca după mort,
or să schimbe yalla, ferestrele, repartitoarele la căldură
doar apometrele-or şugui pe canal
de fata ciudată
care-a pus o bombă-n avionul cu care a zburat peste
atlanticul mamii ei de viaţă
ultima carte o să mă cureţe de piele


2. am intrat într-un magazin de mătăsuri



printre ele am găsit iubiri vechi,
le-am probat, unele mi-erau largi la mâneci,
altele deprimante, închise la culoare
cele cu adevărat frumoase aveau
număr mic
ori fără preţ pe etichetă

văzând nehotărârea mea
el mi-a dăruit o busolă cu mărgele
să ajung la casa de peste deal (un alt fel de stand)
a învelit-o într-un săculeţ transparent
cu seminţe de bani chinezeşti (pentru noroc)
nu i-am vrut şi mi-a făcut reducere la
un şal de caşmir
(se asorta cu blana mea de câine părăsit)
mă plimb pe străzi de mâine
spre



3. casa de pe deal

o cutie de nuntă
mi-a deschis sacoul cu o
floare albă de aracet
deasupra pământului din rever zburau
fluturi de molie
am sădit sclipiciul într-un ghiveci
i-au dat frunze




No comments:

prispa cu flori