Saturday, March 17, 2007

*Boghetele -I

hi.
numele meu e Larry
în zilele bune e Larissa


am cinci ani şi sunt vedetă.

M-am gândit să vă prezint România
(văzută de mine!)

începem cu maşinile

(mă simt bine în ele
ia uita-vă)

eram în excursie prin nordul ţării,
am fost la mănăstiri....
m, le-am întrebat pe maici la Suceviţa
unde sunt fantomiţele din turn
wow... cică nu sunt!
(ştiu eu ce ştiu,
aşa că am luat un băţ să le descânt
prin pădure la Săpânţa)
cine nu crede, să se uite !

maicile m-au făcut fetiţă cuminte
le-am impresionat la voroneţ,
când am aprins lumânări pentru
mami, tati, mamaie, tataie...
şi pentru nenea Miţu, nu! nu e un pisoi,
e un fel..de bunic adormit


să nu vă speriaţi, mie îmi place brânza
topită, miam miam
ştiu s-o cer frumos....
Mulţumesc, Doamne,
de pâine şi sare
de cârnaţi şi sarmale,
de mers prin apă cu picioarele goale...
of, asta e din altă rugăciune
să le luăm pe rând

(eu cu Smărăndiţa, zisă Diţa,
zisă Veve, zisă toate...da' eu sunt şefa!
şi..Tudor, un fel de iubire a vieţii mele)
dovada?
e aici...


să revenim la lucruri srioase...
cum ar fi dirijatul păsărilor
ori concertul de furnici....atenţie, 
dau tonul
am şi baghetonul la mine
pentru urşi de pluş,
pisici de sticlă
şi cai de sclipici....
v-am spus că sunt artistă...


dau petreceri la sfâşit de săptâmănă
invitaţi: obişnuiţii casei... mama, tata, 
verişoare, mătuşici, bunicuţe...

*
mi-am propus să vă prezint: România
pentru început ajungem la mănăstirea Slatina,
judeţul Suceava
în faţa icoanelor ne plecăm mari
dar şi mici...



apoi Chiliile călugărilor la Sihăstria Putnei, judeţul Suceava
(special guess star, my little coussin Mary)


frumuseţile abia acum încep,
priviţi-le!
mănăstirea Horaiţa

preferatele mele, fructe!

căsuţa lui Nică (Ion Creangă, satul Humuleşti, judeţul Neamţ)


tot la Humulestii lui Creangă, imagini din interior


ţin să precizez că fotografiile aparţin mătuşii
(katiuşa kelaro)
dar...vă mai povestesc şi mâine...
somn uşor




No comments:

prispa cu flori