Sunday, March 18, 2007

*Romania (boghetele III) (micropoem fotografic)

uite aşa incepe o poveste...desenând

în căsuţa bunicii, visând la prinţesa florilor
şi a privighetorilor
ia priviţi-mi culorile (cu sclipici)
desigur, nici Lalu nu e mai prejos
chiar dacă s-a dat cu ele pe ....buze



înainte de a continua călătoria noastră prin ţară
o să vă arătăm nişte fotografii de-ale noastre
de când eram mici

eu sunt aici (Mary) în primul meu Crăciun
din toate timpurile... în spate e amicul meu,
Martin ursuleţul roz (umplut cu rumeguş!!!!
l-am gustat pe ascuns până m-a prins
mama)
*
Crăciun cu Lary la bunici
(acolo facem sărbătorile,
bunica împleteşte colaci,
face şi doi hulubi împletiţi,
unul mai egal decât altul, pentru noi, boghetele )

apoi ..mari, ei şi ce dacă molfăiam bomboane
pentru ce s-au facut atâtea bunătăţi
dacă nu pentru cei mici...jeleuri, piersicuţe,
ciocolată, napolitane, torturi..îngheţată...


ţuşti în grădină
ce bine-i aici... trandafiri de la Moldova


...un cuib de berze


vestind bucurie

o chilie de maici la Mtirea Agapia

trandafiri mănăstireşti

o maică bătrână citind în cimintirul Mănăstirii
Slatina, judeţul Suceava
am fotografiat-o de departe, să nu o tulburam cu prezenţa
noastră

un iconostas (Mănăstirea Slatina)


cărui copil nu-i place să arunce cu pietre în apă?

cimintirul vesel din Săpânţa
care e ..la fel de trist ca toate cimintirele din lume

oglindă, oglinjoară
cine e cea mai frumoasă Larisă din ţară?

drept e...ia, priviţi-mă


No comments:

prispa cu flori