Tuesday, March 13, 2007

*Punctualismul(scenariu) laborator poetic despre Vulcanism-strigarea catalogului, din caietul Programaticele








profesorul Brainstorming scrie pe tablă următoarea temă de seminar ,, .''(Punctul)

libertate deplină, ok? / sigur, cu monştrii sacri în spate / ies din rafturi clasicii să asiste la lecţia deschisă / vrem şi noi / nu / scurt / fără proptele / nu admitem răspunsuri de la nume de ieri / ci de azi / .../ tăcere de gheaţă / teamă / cătuşe? / zăbrele / ce bine că sunt în ultima bancă / până ajunge la mine voi inventa un răspuns / pot s-o şterg ca pinocchio / lăsând păpuşarului sforile rupte / alice / atomii încolonaţi în şir indian sunt poeţii pe tâmpla ideii care în loc de ţigară îşi aprinde o bombă / vulcanismul va fi ciuperca atomică a secundei XXI /don't tell me / next / mihai / la capătul ideii e o uşă, apoi un culoar cu o cameră-n coastă, e ann cu elisav..., împart un pat, două perne şi celebritatea de a fi singuri / vreau să plâng...spun, mihai petrolul, petrolul, nervos, iese la o ţigară, răspund mai târziu / strig după el, Vulcan te aşteaptă/ covălia e deschisă / eşti unul dintre templieri, nu pleca / ionuţ /...naum / nu naum, el e tata, să vedem fiul ce poate, aaa aha hahaha... ok /mă mai gândesc / ioanele-n cor colindă-n cetate mă uit spre ele, le ador / sunt aşa de frumoase... / michele /teorema pepit a punctului carbit perpendicular pe sinapsa zilei de ieri e punctualismul poetic, nu oportunismul / anghel, bine ai revenit din shanhai / apoi avem un absent, ioan / a rămas doar peia... se va întoarce curând / avem nevoie el mai mult ca oricând / andia / eu văd lumea de pe vârful munţilor ararat, / himalaya nu se vede de pe lună, zidul chinezesc, da / să facem un lanţ uman / ba unul de poeme, spune un boier generos / strămoşii noştri au zidit la athos biserici / să punem temeliile serios pe ceva /(mulţumim bogdan) /catalogul continuă.. sunt nume cu răspunsuri care mă năucesc / mor şi renasc / extaz şi agonie / încet fiecare spune sau tace, se apropie de mine / îmi vine de emoţie să vomit / ioan îmi şopteşte dintr-un comm surghiunit ... apele, apele s-au spart / pentru toţi însetaţii va fi bine / felix / sunt vulcanic din naştere / de elementul tehnic vom mai discuta / aici e gheizerul polemic / cândva vulcanismul va avea o carte (un as) doar a sa / cine o va scrie? / eu.../ tu? (rumoare în sală)/vicontele de agonia e numele meu / bine / mircea/ eu donez sabia mea /excelent / ea mi-e cutitul în piatră, de vrajă, de lut, e sărutul temut / sunt vulcanic / un prometeic / mai sunt bani, idei şi multe nume... de unele mi-e frică şi le ascund / dan ..care din noi? ... oricare e primul / carnea o avem în congelator, facem grătarul / procesul creaţiei e mai frumos decât creaţia însăşi / valeriu / loquet a deschis uşa / ştefan / din tuburile de orgă ale cuvântului picură lacrima rogvaiv / tympul zâmbeşte timid către dana...noi ce facem? / pentru mine aici nu e loc / ba da, dana , ba da... corăbiile tale din india sunt pana de lebădă neagră cu ciocul de foc / ne îmbrăcăm în zale / printre ei, amazoană a unei cauze pierdute sunt eu / ascuţim creioane, stilouri şi pixuri, zgură, sârme, diezi şi bemoli, laptopuri, guaşe, creneluri, alerg spre mihai... ce mai face el? rău, în spital... mereu cu respiraţie gură la gură individ Waly Smull /.../ Katy? ce răspuns ne dai?...PENTRU MINE punctualismul e punctul plin de spermă al lui I(ipotetic) pe punctul meu G literar şi / mai strig în timp ce mi se pun cătuşe pe scrisuri ... am un mesaj pentru voi de la mălin, de dincolo de o rană de înger ... vrem să obţinem nota la purtare în limba în care a început poezia ... acum strig din nou ... mihai? (sunt aici, aştept răspunsul)
*întrucât vom mai avea un seminar săptămâna viitoare, Brainstorming propune ca subiect o dezbatere pe tema ochiul lui Ossiris



No comments:

prispa cu flori