Tuesday, March 20, 2007

*boghetele(V)

bună dimineaţa.
nu vă era dor de noi?
aici e pătuţul nostru din căsuţa bunicii

niţică gimnastică nu strică!
şi... 1 şi 2 şi 3 şi o felie cu gem...

zboooooorrrrrrr

direct în grădină...
e minunat printre flori...
o să vă spun
într-o zi
povestea firului de iarbă

azi avem surprize ....pentru voi

ea e Cosmina, finuţa mea de la Miorcani
îmbrăcată în costum tradiţional

ia e din pânză de casă,
brodată cu flori de câmp
de bunicuţa

*
împreună cu sora ei, Raluca



dar cum niciodată nu mă las mai prejos,
ia priviţi-mă la serbarea de Crăciun

costumul e făcut de mama
dintr-un prosop tradiţional,
fota e dintr-un macat
din sipetul bunicii Maria
iar baticul e din pânză topită,
de artizanat

*
sâc!
 ochii mei rămân albaştri şi atunci
când sunt murdărică la botic
de grătar cu muştărilă
pentru gura lu' Larisilă


la iarbă verde e de două ori mai gustos



România e ţara copiilor frumoşi

propunerile de astăzi sunt
1.Justin, 2 ani... e finul meu de la Botoşani
  
2. Rareş-Gabriel, 6 ani, finul meu de la Dersca



3. Şerban, fratele lui, 4 ani


avem şi trei fetiţe:
1.Ioana, verişoara Anastasiei

No comments:

prispa cu flori