Sunday, March 18, 2007

*Boghetele (IV)

bună.
noi suntem Mary, Larry,
Theodor & Stefan


v-o prezentăm pe 
Anastasia,

surioara lui Theo si Stef,
verisoara noastra

ea e gâgilicea asta roz, i se mai spune Anna, Benoniţa, 
luptătoarea cu câini...
de când s-a luat la harţă cu puiul de ciobanesc
şi..a ieşit
învingătoare !!!!
*
mi-am pus floricele-n păr, măi...

*
dar nici noi nu suntem mai prejos, ia priviţi


în vizită la Mănăstirea Agapia
*
comandând pizza la Arad


  iarbă verde în munţi

*
ţărăncuţă, ţărăncuţă
cu bujori în obrăjori


*
Jasmine, prinţesa indiană

Ginwa, fiica deşertului

*
oops, am sosit şi eu... sunt bandita Marguerita

suntem o echipă..fantasticăăăă!!!!

azi mergem în vizită la Schitul Icoana Nouă,
judeţul Neamţ
ce are el deosebit?

 candelabrul din coarne de cerb
priviţi-l


 pictura icoanelor e una din cele mai frumoase
pe care le-am întâlnit
pictor-arhim.Bartolomeu Florea


 icoana Maicii Domnului


vă prezentăm medalionul din centrul iconostasului,
o icoană celebră a ortodoxiei-
Fecioara plângând

*
Mănăstirea Petru Vodă Judeţul Neamţ
 pictura exterioară


o altă bijuterie, Mănăstirea Văratec




căpiţe de fân ADEVĂRATE




o broască... de fân



pe care am văzut-o în iarbă eu,
miss Larissa

privdorul casei lui Sadoveanu
de lângă schitul Vovidenia,
judeţul Neamţ

un cadru din interiorul casei

statuile de lemn din curtea lui Nicolae Popa
satul Târpeşti, judeţul Neamţ

catedrala nouă Sf.Ioan Iacob Hozevitul 
din curtea seminarului de la Neamţ

*
foişorul Mănăstirii Bârsana, Maramureş

am ajuns şi la chilia lui Daniel Sihastrul, judeţul Neamţ

din nou acasă..una citind

alta scriind



*
a fi acasă e ...ca şi cum ai mânca o felie de tort



No comments:

prispa cu flori