Saturday, December 1, 2007

*guest star




deşi nu nu înseamnă niciodată, plec.

spre nisipurile de zăpadă.

odinioară mă topeam în tine
te-am aşteptat atât încât te-am învăţat pe de rost

o să înot prin valurile uriaşe
mari
albe
până la capătul ultimei lumi posibile
unde numele tău nu o sa mai zacă strivit printre litere
până atunci
ne stingem încet
ca o vocaliză de rahmaninov

fulgii or să mi se aşeze pe umeri ca un boa de vulpe polară
o să trec printre voi cu un manşon nou
alb şi el
o să inhalez praful
ca un aurolac de zăpadă
şi ce dacă sunt atâtea repetiţii
aş fi vrut să fiu regizor de film
mereu mi-am dorit asta
să scriu o carte
apoi muzica pentru film
să caut actorii
să îi îmbrac în haine kelaro
să îi văd ca nişte viori albastre
patinând printre tăceri dezlipite din ramă
mi-ar fi plăcut să închei undeva pe un vapor
regăsindu-se cum e şi normal după douzeci de ani
el, cu revelaţii târzii
ea, printre riduri de expresie, frumoasă
spunându-i ,,da, am ajuns departe
dar imaginează-ţi cât de departe aş fi ajuns
dacă mi-ai fi fost alături''


___________________

*poemul se citeşte sau se recită însoţit de muzică
(Vocalise de Rahmaninov, cu Renee Fleming sau Itzhak Perlman )
*dacă vreodată voi scoate un volum de poezie ...voi anexa cd-ul cu această vocaliză în interpretare proprie



No comments:

prispa cu flori