Wednesday, February 13, 2008

*poeziile Smărăndiţei

Smărăndiţa e fetiţa mea, are 9 ani şi îşi încearcă talentul literar prin câteva poezii.



Mama

Un trandafiraş,
Un toporaş,
Este mama mea
Ca odulce stea.

Nu-i de lacrimat,
Nu-i nici de oftat,
O mamă cum spui
Lângă al său pui.

Ca un ghiocel,
Ca un clopoţel,
Sună lin din el:
Glasul mamai blând,
Lângă al său prunc.

Mama este un sfânt,
Care-i pe pământ
Şi cu ochii-n lacrimi
Se varsă în patimi.
Pentru mine din greu
A luptat mereu.

Lângă patul meu
A vegheat mereu
Mama mea cea blândă
Frumoasă şi scumpă.

Un chip de zână
Toarce din fuior
O lână de caşmir
Cu un alb fir.
Făcând din fir
Firul de caşmir
Un aşternut
Moale şi ornat
Cu copil de împărat.

Şi ca o domniţă
Cântă o doiniţă
Mama mea cea scumpă
Şi mereu plăpândă.

No comments:

prispa cu flori